Beslutsångest!

Efter vi hade slutat idag och när jag stog och väntade på bussen så orkade jag inte vänta längre så jag gick in på MQ så länge. Självklart så hittade jag ju något där. Världens snyggaste klänning! Hade kostat 800 men nu kostade den bara 150 och den satt skitsnyggt.
Men nu är det ju så att jag tänkte försöka spara pengar men jag vill så gärna ha den!
Det fanns bara 1 kvar. Hmm, funderar på att åka upp i morgon och om det finns kvar så köper jag nog den.
Synd att jag inte hade nån bild för den var värkligen skitsnygg.

Kommentarer
Vickan kommenterade:

Om den kostade 800kr förut, och den kostar 150 nu, och du älskar den - tveka inte - shoppa den !! :D

2009-03-07 @ 12:54:13
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0