Det gångna året

Har varit lite seg på att blogg så jag slänger in en vad-som-har-hänt-2008 lista

Januari
under januari så hände det typ ingenting. lov och sen skola som vanligt.

Februari

vi "brevväxlade" med några på andra sidan dörren i skolan.


Dansuppvisning i skolan. Haha, det här ar den värsta dansen. Tror alla hatade den,
i allafall kläderna och perukerna ;)


Hanna och jag drog till stockholm



Mars


Vi dansade på nån aidsgala.


Sen dansade vi på BikBok's modevisning.


Jag, Vickan och Sara var på audition för danssommarjobbet.
Gick inte så bra men det var kul att få ha varit med om det iaf.
Vickan och jag köpte säkert 10 st blåbärssoppa i den automaten som fanns där.



Sista öppet hus på skolan. Sara jag och Emma sprang runt med peruker och
fula kläder i skolan innan och trodde att det spökade i korridoren.

April


Kalmar cupen. Själva tävlingen var iallafall inte lika kul som vi hade på
hotellrummen. Vi busringde och sprang runt och hämta is i ismaskinerna och therese
skrek när vi skulle fläta håret. Oh poolen förståss ;)
Vickan var Britt.

Tog 9an kortet. Så typiskt 9B att hälften tog det skitseriöst och hälften inte ;)


Bella hade prinsesskalas


Vi dansade på kultkuppen och flummade runt lite innan

Maj

En dag blev det stora holmen, glass + tåg


Avslutnig på Knutsäborg och citruz fick pris för bästa grupp.


Jag fick glasögon!


Åkte till Prag


Sara, jag och vickan fick bryta oss in på Västra Mark för vi hade blivit utelåsta...


Sista dansuppvisningen på Gumaelius. Det här saknar jag mest från gumaelius!

Juni


Dansade på Atlas Copco Rock Show med Citruz


Disco SM.


Gyllene Stöveln. Haha det bästa var när tvillingara välte kanoten 3 ggr.


Balen! <3


Skolavslutningen

Sara och jag cyklade till gruvan! haha och så våga jag typ
inte bada för jag trodde det låg något på botten.

Juli


Skansen


Liseberg


Vickan och jag hoppade från en parkbänk typ en hel dag.


Hem till sara och fira henne med singstar, filmer och pool

Augusti

Efter lite velande fram och tillbaka beslöt jag mig för att börja på Kläder och Mode.
Ett väldigt bra beslut tycker jag! Sandra och jag började i samma klass och jag kan då inte
säga att vi har haft tråkigt direkt... :)

September

Alla gånger vi sprang upp till 4e våningen för att köpa delicatobollar


Datakunskapen <3


Fick typ 8 delicatobollar för jag klara äta en potatis dränkt
i smör, fisksås och örtkrydda och det var itne gott!

Oktober

Modevisningen och Rosa Bandet kampanjen som vi gjorde med klassen

November

Jag fyllde 16.

December
Julklappsshoppning, skolavslutning och julafton!
Skulle ha varit med Sara och så på nyår men jag var sjuk.


plus lite saker som jag inte kunde få in nån stans:
  • Alla gånger vi var på Boda Borg med gruppen
  • Alla tävlingar
  • Slutade i Citruz

Kommentarer
hanna kommenterade:

STOCKHOLM!!!!!!!

2009-01-03 @ 18:49:18
URL: http://rothis.blogg.se/
S kommenterade:

Fin blogg :)

2009-01-04 @ 01:14:59
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/
vickan kommenterade:

riktigt lyckat år! :) <3

2009-01-04 @ 14:41:59
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Sara kommenterade:

håller helt klart med Vickan - ett riktigt lyckat år ! :)<3

2009-01-04 @ 17:02:12
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0