Shopparn

Idag var det shopping med syrran som stog på schemat för dagen. I Stockholm.
Hade inte så mycket pengar men tänkte handla lite iallafall. Men det bidde inget köp.
Bara mat. På Pizza Hut. Gud, jag längtar verkligen till när det ska öppna här i örebro!

Sen när jag kom hem så sa mamma att affären vid oss ha de 50% på allt!
Haha, själklart åker jag dit och handlar upp pengarna jag skulle handla med i stockholm på godis, glass och dricka!
Så nu ska jag ta lite Rocky Road glass och vänta på att Rosa Bandet Galan ska börja.

Kommentarer
Anonym kommenterade:

fin blogg!!:)

hanna kommenterade:

JA vi ska till pizza hut du och jag då <3 men ja har lyxen, den kommer ligga vid min skola!

2008-11-02 @ 08:39:17
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0