Kameraspaning

Har suttit och spanat kameror halva dagen.
Hittade två styckna som jag skulle vilja ha, en av dom alltså... Ena är Canon EOS 400D och den andra är Nikon D40.
Skiljer lite i priset men lutar mest åt eos 400d för den har jag velat ha länge... Ska jag erkänna en sak så är det mest ljudet när man tar kortet som jag vill åt, haha låter bättre och man känner sig proffsig haha!

Nu ska jag titta på Ugly Betty reprisen från i tisdags och sen ska jag plåta lite saker och lägga upp på bloggen...
Vad det är får ni se senare.

Kommentarer
Cassandra kommenterade:

Hej! Läste på ellinorak.blogg.se att du ville veta vilken hemsida man kunde göra om frisyrer på, och du får ursäkta att jag svarar i hennes ställe, men det är på veckorevyn.se :)



Kram

2008-10-05 @ 17:51:59
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Viktoria kommenterade:

köp köp köp, sen ska vi ha foto dag ! :)

2008-10-05 @ 18:42:56
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0