"Bryt-dag"

Vilken skön dag det här kommer att bli! I skolan ha vi en så kallad "bryt-dag" , schemat bryts och vi gör något annat. Den här gången är vi lediga!
Det ända jag ska göra som har med skolan att göra är att vara på krämaren och sälja rosa tygbitar för en tia och så skriver man sitt namn på den.
Sen ska vi sy ihop alla så dom bildar ett jättelångt rosa band. Alla pengarna går till rosa bandet fonden.
Så befinner du dig i närheten så kom till krämaren mellan 12 och 13 så finns jag och Sandra där och säljer.

Sen på eftermiddagen ska jag hem till Hanna och bjuda henne på fika och film. Det fick hon av mig när hon fyllde år.

Kommentarer
Tessah kommenterade:

2008-10-14 @ 10:44:02
Tessah kommenterade:

:)

Gör det , det är en fin frisyr, jag älskar min! :P

Det är bara att man måste våga. Ser att du har ganska långt hår också eller ?

2008-10-14 @ 10:44:56
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0