Almost famous....

Vi antar nu att du som läser det här är en ny läsare och undrar: Vem fan har den här bloggen?!
Då ska jag tala om dig att den är den nya supercoola TV-kändisen Elin Widmark.
TV3 var ju och filmade oss när vi höll på med våran Rosa Bandet kampanj inne på krämaren.
Jag (plus alla anda, med dom räknas inte haha) stog med världens största flin och höll i bandet som vi höll på att sy.
Sen när dom skulle intervjua Elin (nej inte mig, andra elin är mycket kortare och brunhårigare än mig..) så försökte jag glida förbi lite snyggt. Haha. Allt för att vara med i TV.
Håll ett öga på Rosa Bandet Galan på TV3 nästa vecka.

Bli inte förvånade om dom ringer på tv och vill att jag ska ha en egen talkshow. Oprah Winfrey släng dig i väggen, här kommer jag.



elin blir intervjuad

Kommentarer
Sara kommenterade:

hahahha, så typiskt dig elin ! :D <3

2008-10-17 @ 19:30:11
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/
Carolina och Charlotte kommenterade:

Hej!



Besök gärna vår blogg, Rosa Bandet-bloggen, där vi bloggar om och samlar in pengar till Rosa Bandet till minne av Carolinas mamma som gick bort i bröstcancer för tre år sedan. I bloggen kan du läsa hennes berättelse, hur man kan bidra och mycket annat om Rosa Bandet.

Sara kommenterade:

svar: hahah, jo, men där hade hon precis varit i Turkiet medan jag var kvar hemma i kalla sverige ;) hahah :d <3

2008-10-18 @ 22:52:24
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/
Viktoria kommenterade:

hahahahahahahahahahaha eelin haha, din talkhsow skulle nog bli min nya favorit !!

2008-10-18 @ 22:53:54
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0