Vill du ha ett gratis Playstation 3 eller presentkort?

Nu har jag hittat en gratis sida som är lätt att få saker på.
Har vetat om sidan ett tag men har itne blivit medlem för äns nu.
Den sidan heter Gratisgenerationen. För att få något måste man först göra ett erbjudande. Det kan t.ex. vara att hyra film gratis i en måndag (10p.). Det finns många olika erbjudanden så det finns något för alla.
Man måste också värva några medlemmar (för att man ska få poäng för dom värvade måste dom också göra ett erbjudande) men man behöver inte värva många så det är lätt som en plätt!

Några saker man kan få från gratisgen.se är:

500 kr i presentkort hos MQ
( du måste värva 7 st och göra ett
erbjudande för att få 10 poäng)



I Phone Touch 8GB
(du måste värva 17 st och ha 17 poäng)






Playstation 3
(du måste värva 35 st
och ha 25 poäng)






Det finns fler saker att välja mellan! Bl.a kaffemaskin, digitalkamera, 500kr hos kicks m.



Tycker du som jag att det här är helt superbra?! Bli då medlem nu, blir du medlem genom den här länken hjälper du mig att få gratissaker.

Kommentarer
Viktoria kommenterade:

orkar inte mer sådanna där gratis grejer...de räcker för min del med gratisklader.se och gratismake-up.se ;) tack ändå <3

2008-11-02 @ 21:49:37
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0