Filmkväll hos The Fredriksons

Här kommer inlägget jag lovat om i fredags.
På förmiddagen åkte jag hem till Vickan och där var vi ett bra tag. Hon sydde sen tvinga hon mig att lära henne hur man gör om bloggen. Men vet inte hur mycket av det jag sa som hon fatta, haha.
Vid halv sex eller något sånt fick vi skjuts ut till Vintrosa hem till Sara och Emelie. Vi hyrade film i Vintrosa Centrum ( vet inte direkt om det är värt att kalla för centrum haha) och sen åkte vi hem till dom och åt god mat och titta på film.
Vi såg Black Water och The eye (som vi hade hyrt) och When a stranger calls. Vet inte vem som var mest rädd men jag gissar på emelie, haha.


kvällen börjades med rundpingis på minstingen frediksons
ödelsedagspresent, ett pingisbord (ett väldans litet var det).
Får väl skylla på storleken och att det var därför jag åkte ut hela tiden...


På lördagsmorgonen kunde man hitta Vickan vid deras Mac.
Älskar hon den? Svar: JA


Emelie var tvungen att plugga en stund på morgonen innan dom skulle dansa.
haha, det såg roligt ut för hon satt på helt sjuka sätt haha.


Nöj er med bilderna för jag hade itne mer...




Kommentarer
Viktoria kommenterade:

SARAS DATOR! <3333333

2008-11-03 @ 19:43:44
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0