SOOO FAKE LASHES!

Jag älskar när post och paket dimper ner i brevlådan. Idag var det min ögonfransar som jag vann på tradera.
Hahaha, asså dom är blå/lila och riktigt långa! Tror inte jag kommer använda dom isåfall blir det väl om man ska klä ut sig eller på nån tävling nån gång. Dom är fulsnygga och jag vet inte varför men jag brukar jämt fastna för sånt...

Så här ser dom ut, fast det var en väldigt dålig bild ;) Om jag använder dom nån gång så tar jag kort och lägger upp. Haha, det måste se gräsligt ut då!

Fick en avi om att hämta ut hårfärg som jag vann i en tävling på nån sida, (kommer inte ihåg vad den heter men skitsamma) så det blir att färga håret nån gång den här veckan tror jag... Slänger väl upp en bild på det nån gång

Kommentarer
Ell kommenterade:

Skojsiga!

2008-06-25 @ 21:19:08
URL: http://ellisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0