It's getting hot out there... again

Efter några timmar vid datorn har nästan alla bilder vi tog i går skickats till min datorn från vickan.
Dags att publicera dom kanske ? JA! Här kommer oredigerade bilder till er att gotta er i.
Kan ju också medela att Golfproffset lever upp till sitt namn. Vinst över mig med sisådär 20 poäng.
Jag skyller på att jag har dålig hållning....
Som vanligt går det att klicka på dom mindre bilderna så blir dom större...








Parkbänk + kamera + strålande sol + Vickan = Elin har faktiskt träningsverk!


Kommentarer
Sara kommenterade:

värsta myyysdagen ju :D jag tycker att vi alla 3 (du, jag o Vickan) får hitta på ngt ngn gång ;) haha <3

2008-07-25 @ 20:46:18
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0