Fynd!

Jag älskar att shoppa! Speciellt när man hittar mycket och jag har mycket pengar och det är BILLIGT , haha...
Var uppe en sväng idag och tanken var att jag skulle köpa något till Sara som fyller snart. Men det blev bara saker till mig! ;)



Gick förbi Wedins och såg att dom hade halva reapriset! Jag vart glad och gick in, kom ut med dessa saker och var 99 kr fattigare... En gymbag/väska för 49,50 kr och ett par vita tygskor för 49,50 kr! Sjukt billigt!


Sen blev det två par linnen på Gina Tricot för 49 kr och tre par örhängen för 17 kr!!!


Köpte en sjal med glitter (kan inte hålla mig i från sånt som glittrar haha) för 19 kr och ett par stuprörsjeans för 99 kr på andra Gina Tricot. Nöjd!


Sen mitt sista köp idag blev ett brun-svart flätat skärp på Guldfynd för 21,50kr! Billigt, billigt...

Jag är iallfall sjukt nöjd med mina fynd idag, hehe... Allt gick på runt 300 kr tror jag.
Om jag var en superhjälte skulle nog min superkraft vara att shoppa billiga saker, haha! Eller iallafall hitta dom, Vickan du vet vad jag menar ;) Jag hittar jämt billiga saker åt andra men aldrig något åt mig eller hur man ska säga...
Men nu måste jag fortfarande hitta något till Sara..

Just det, gjorde även ett litet fynd i går på Ur & Penn för 15 kr:

Somsagt, kan inte hålla mig ifrån glitter ;)

Det vart visst ett långt inlägg det här...

Kommentarer
Anna (: kommenterade:

fin fina grejer du hittat där elin:)

dom sista örhängen vad verkligen fina!:)

<3

2008-07-23 @ 18:49:59
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/
vickan kommenterade:

men böööööööööög- skojar du med mig :O jag vill också haaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-24 @ 11:43:05
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
vickan kommenterade:

jaaapp :D filmkväll så fort jag fått tv:n ;) troligtvis kmr den imorgon.... <3

2008-07-24 @ 11:49:13
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
VICKAN kommenterade:

yes, kmr hem till dig på lunchen å städar......nooooooooooot haha ;) <333

2008-07-24 @ 11:50:01
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0