everbody want's a Iphone...

Var uppe en snabbis på stan och vad äre jag ser utanför telia? Det är världens längsta kö.
Kan det vara Madonna som spelar eller är det påven som har kommit till stan?
Nej det är bara Iphone som har anlänt. Securitas var till och med där och dom som skulle köpa fick typ bara gå in en i taget i butiken... Jag skulle iallafall inte vilja ha den, man kan inte ens skicka MMS med den.
Jag kan inte leva utan MMS.
Hörde nyss på radion att Telia skulle ha anlitat satister ifall det inte skulle komma några och köpa. Nej jag tror absolut att det inte skulle komma några, Iphone har ju inte direkt varit efterlängtat, nej verkligen inte....

BILD KOMMER

Kommentarer
vickan kommenterade:

hahahahahahaha. fan va skön du är elin xD hahahahahahaha <3

2008-07-14 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0