Nämen där ser man

Tittar på melodifestivalen nu och vad är det man ser?!? Jo Alexander Bard har inte kortbyxor! Haha, ett underverk typ eller vad man ska säga.

Ok, nu ska jag försöka gissa mig på hur det här kommer sluta. Har inte äns hört bidragen utan chansar lite hejvilt.

Till final:
  • BWO
  • Patrik Isaksson & Bandet
Till 2:a chansen:
  • Ainbusk
  • Eskobar

image120image121
Oj, trodde inte hon såg ut så här. Trodde Frida skulle vara lite mera slusk om man säger så eftersom jag bara sett den här bilden (till höger) på henne. hahah här har man sina fördommar, eller vafan man säger

Hon thérèse från payTV körde solo och vafan hennes låt var värsta Ballad/Evanesces/Folkmusik. Blä den sög.
Vaddå alla kan sjunga opera? inte konstigt att hon sjunger som en kråka

Kommentarer
hanna kommenterade:

men sluta
therese har en fantastisk röst
jag vråldiggar låten
opera är så jävla coolt !

2008-03-21 @ 14:40:45
URL: http://hannbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0