Gårdagens inlägg

Publicerar gårdagens inlägg som jag skulle ha gjort i går.


Har slagit in en del av årets julklappar. Det blev silverpapper med svarta "God Jul" snören till.
Tycker faktiskt att det är roligare att slå in själva julklapparna än att köpa dom

DAGENS SKÄMT! :
Haha det här är så roligt synd för er som inte fattar!

Vet inte hur vi kom fram till att vi skulle göra de thär men iallafall:

Jag skickar sms till Vickan om något och säger att sandra har åkt till akuten.
Vickan skickar ca 100 sms med typ: Haha, du skojar.
Efter ett tag börjar Vickan tro på mig så och skickar ett sms och skriver att om jag inte säger sanningen så ringer hon Sandras föräldrar. Vickan ringer till Sandras mobil men den stängde vi av så hon kunde inte nå den.
Kommer inte riktigt ihåg allt sen för det var för kompicerad haha. Vi berättade iallafall för Vickan att vi skojade tillsist.
Men sen på kvällen ringde jag till Vickan och då sa hon att hon hade sagt till sin lärare att hon behövde gå tidigare från skolan för hennes kompis låg på sjukhusen och ingen visste var det var med sandra!

HAHA, ett gott skratt förlänger livet! Fast måste erkänna att Jag och Sandra kände oss lite elaka efteråt. Hoppas det är ok vickan ;) ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0