Fyndar-Elin i farten

Varning för långt inlägg! hahaha...

Vart en sväng på stan idag. Det var skönt för det var faktiskt inte så jätte varmt ute annars blir det bara jobbigt... ;)
Men nu har jag inte så mycket pengar kvar, ca 100 kr skulle jag gissa på. Så det blir väl att klippa gräsmattan osv för min del...


Ett par flipflops. Tyckte dom här var skitfula förut men köpte dom nu iallfall för jag behövde ett par svarta och hittade inga andra. Dom jag har nu är två storlekar förstor...



Eftersom det var ta 2 betala för 1 på h&m så var jag tvungen att köpa något, hehe
En äckligt grön oversize myströja med hålmönster på mitten. Skulle nog vara snygg till ett par beiga brallor.
Sen tog jag en småmönstrat linne men den behöver jag sy in lite eftersom den var några storlekar förstora. men det var så fin...




En ring som jag har tänkt och köpa flera gånger och ett armband vart det på Gina Tricot



Sen vart det ett förstort linne som jag ska sy in (fast jag vet inte om det var så snyggt)
och en bikiniöverdel på lindex




Det sista som jag köpte var en bikiniunderdel som jag tänkte ha tillsammans med överdelen som jag köpte på lindex och ett par örhängen. fast örhängena var inte så jätte snygga, köpte dom mest för dom var billiga. Om jag inte använder dom så matchar dom mitt rum iallafall!



En salig blandning saker blev det men bilderna gör inte sakerna rättvisa! Men orkade inte sitta länge med bilderna.

Kommentarer
JoannaAmandaLo kommenterade:

Haha, den där ringen från Gina köpte jag i Juni på rea. Sjukt fin, fast rosen har lyckats ramla av ett x antal ggr.. Lim gör susen.;) puss

2008-08-10 @ 16:12:32
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0