Aspholmen shopping

På förmiddagen så tog jag det lite lungt. Tittade på film och sov.
Sen åkte jag hem till Hanna. Det var jättelänge sedan vi sågs, minst två månader. Så hon fick födelsedagspresent och sen åkte vi mot aspholmen. Blev en sväng in på Stadium, Lager 157 och Rusta. Hittade inget på Staduim men hanna köpte ett par sneakers för 75 kr!! På Rusta fick jag för mig att jag skulle köpa ett moppsett (jaa, ett moppsett ni läste rätt. jag som hatar att städa). Det var ju inte vilken färg som helst utan roooosa! hehe
men jag la tillbaka det iallfall... Det blev lite andra saker, godis & hjärtformade bakformar.
 Men  nu ska jag börja samla ihop lite saker i en låda tills jag flyttar hemifrån. Vilket jag hoppas blir väldigt snart!

Hanna du är en av mina bästa vänner och kommer alltid att vara det! jag har så roligt med dig! ♥

Kommentarer
hanna kommenterade:

älskade älskade du

vi måste umgås mer

och jag är så JÄDRA förbannad på dej för att du inte går på risberger

men jaja sånt e livet :(((((((((((((((((((((((((((

<3 puisssssssssssssssssss

2008-08-08 @ 00:00:27
URL: http://hannihest.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0