Sista inlägget 08-08-08

Idag har jag rensat ut lite saker i mitt rum som jag ska lägga upp på Tradera sen. Jag behöver pengar! Eller, jaa, det gör jag nog alltid , haha. Så jag lägger nog upp det i morgon och då tycker jag att alla ska köpa något för att bidra till min kassa...
Sen får jag väl ta och visa upp vad jag handlade i går på marieberg och ikea när jag var där med Sara.
Vart lite kläder och några saker till min "flytta-hemifrån"-låda

Sen var ju OS-invigningen i dag. Har aldrig varit något stort fan av att titta på sport på tv men har några saker jag kommer titta på. Gymnastik och Trampolin tycker jag är roligast att titta på, eftersom jag höll på med trampolin förut och tycker gymnastik är kul att titta på. Bara att det blir lite jobbigt nästa helg då trampolinen sänds, måste gå upp väääldigt tidigt. Det börjar nämligen vid 05! På en lördag! Hehe, får väl se om jag orkar det...
Det brukar också bli en del konstsim när jag tittar på OS, fast jag burkar aldrig titta på just det annars.
Synd att inte någon dans är med som en OS-gren.  Får väl bli rytmisk gymnastik som ligger närmast då....

Snart börjar Aeon Flux på tv4 med Charlize Theron i huvudrollen. Har sett serien nån gång men tyckte den inte var så bra. Men eftersom jag gillar Si-Fi och Action (hehe tjejigt , jo jag vet) så kan jag väl ge den en chans. Nån som vet om den är bra att se?

Kommentarer
Sara kommenterade:

jag kommer också få jobbigt nästa helg, vill också se trampolinen ! ;) hahah, sen imorn kl 6 börjar herrarnas gymnastik, som jag hade tänkt att pallra mig upp och titta på ... det återstår att se om jag lyckas ;) hahahha :D <3

2008-08-09 @ 00:26:14
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0