Postis-Elin


Idag gick jag upp kl 6 (!). Jag skulle nämligen dela ut reklam. Frida gör det på helgerna för att få in lite mera cash men nu var hon inte hemma i Örebro så då fick jag göra det. Jo jag kan faktiskt vara snäll ibland ;) Jag delade ut i hela Holmen. Det tog två timmar och det var skitjobbigt! Kramp i tårna, ont i ryggen och torr om händerna. Listan kan göras lång...Men jag kom fram under min långa promenad att det är inte bara vi som har problem med tvestjärtar i brevlådan. Om man säger att vi har lika många tvestjärtar som vi har skor i hallen har nog dom handra lika många tvesjärtar som det finns skor i en skoaffär... Några mer alltså.


Ni ser ju bara hur mycket reklam det var! Aja, jag får ju pengar så jag är nöjd iaf...

Kommentarer
P kommenterade:

jag delade också ut jätte mkt reklam för att tjäna en extra slant, men har slutat nu. Det blev helt enkelt för jobbigt. Det tar så lång tid och man får heller ingen vidare bra lön så..:P

2008-10-22 @ 18:34:17
URL: http://icforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0