Oväntat besök

I dag när jag vaknade skulle jag igentligen hem till Hanna men jag sov så jag missade tiden.
Sen när jag satte mig vid datorn hörde jag hur det plingade på dörren.
Nu är det så att det är inte så många som kommer över på spontan besök
här utan dom flesta ringer innan och ser om jag är hemma eller så eftersom dom
flesta jag brukar träffa inte bor så nära. Så därför vart jag lite förvånad när det plingade på.
Jag som trodde det var nån mördare eller annan läskig figur smyger ut i hallen, hoppas att den
så kallade mördaren inte tittar in genom fönstret och ser mig. Sen stog jag och tittade igenom
kikhålet ett bra tag för jag såg inte riktigt vem det var. Men sen såg jag att det var Hanna. Glad vart jag.
Sen drog vi upp på stan. Hanna fixade mobilen och jag köpte Scraapbok så nu ska jag fixa med foton.
Imorgon åker jag upp på stan och framkallar foton från skolavslutningen osv. Känner nån för att följa med så kan ni ju alltid slå en pling. Eller komma förbi och ringa på dörren och skrämma livet ur mig, hehe...


Juste, grattis till mig (eller bloggen kanske). Det här är mitt 200e inlägg.

Kommentarer
Paulina kommenterade:

Hej!

Det kommer från Bettiesgalleria.com men det var ett tag sedan jag gjorde det inlägget så det är inte säkert det finns kvar.

hA DE bäsT!

Kram

2008-08-15 @ 17:17:27
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Cindy kommenterade:

Visst blir man förvånad om det ringer på dörren utan förvarning. Alla ringer ju på mobilen innan.

2008-08-16 @ 00:41:37
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0