en vanlig torsdag

Vaknade i morse småförkyld och med världens tjockaste hals (asså det var inte halsen som var bred haha utan jag hade svårt och andas...) Inte blir det bättre av att det är ett X antal sms. Jag älskar sms men inte kedjesms!! Asså finns det något värre? Jag blir arg på sånt, orkar inte svara. Så nu vet nu hehe...
Men dagen vart bättre...

Skoldagen var inte så lång i dag. Vi fortsatte och sy massa kockförkläden. Vi fick scheman tillslut också ;)
Men vi börjar jobba efter dom i morrn, tre lektioner påfredagar = skönt! Avslutade dagen med att titta på en modevisning. slutade typ vid 1 eller 2 elelr nått sånt...

Köpte lite skrivblock på stan efter skolan och en ask som man kan ha synålar i. Måste bara komma ihåg att ta med sakerna till skolan... Kunde inte hålla mig utan det följde med lite godis hem också hehe. Men ska jag faktiskt sluta äta godis. HAHA, hur nu det ska gå...

  • Tror inte jag ska behålla jackan som jag köpte igår. Den känns inte riktigt "Elin"... Så om nån vill köpa den för 250 kr så kan man ju få det ;) orkar inte gå och lämna tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0