Cluedo-kväll med Citruz?

Spelade nyss Cluedo. Fick det typ för några år sedan och har ine spelat det så myckt men nu på senare tid så har det blivit några omgångar... Riktigt kul tycker jag iallfafall att det är.
Men det var nu inte det jag skulle skriva om igentligen. Utan det här:
Tänkte på att det skulle vara kul att ha en liten Citruz kväll här hemma innnan skolan och dansen börjar igen.
Eftersom vi är sex personer i Citruz och det finns sex spelpersoner i Cluedo så då tänkte jag att man kunde ha en liten Citruzkväll med Cluedo tema, hehehehe. Och att man måste klä ut sig till den spelaren man spelar med, fast det måste man ju då bestämma i förväg så att inte alla har klätt ut sig till samma person :P haha här kommer jag med mina påhitt men tror att det skulle kunna bli riktigt kul iallafall.
Tycker ni, Sara, Vickan, Emelie, Bella och Emma att det här skulle vara kul? ;)

Kommentarer
Sara kommenterade:

hahhaha, ja varför inte ? ;) det låter ju kul det där :) cluedo är ju värsta kul o allt så :D <3

2008-08-08 @ 16:11:39
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/
Emma kommenterade:

hahahah, det skulle nog bli skit bra :)

2008-08-08 @ 18:38:06
URL: http://emmabjorndahl.blogg.se/
Bella kommenterade:

Det vore kul :D

2008-08-08 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0