Home again

Kom hem i går efter en superkul helg på Stensund. Är det bara jag som tycker att vi åt hela tiden? ; )
Gick danskursen med vickan, kul. I Södertälje åkte vi på rulltrappan, fast som tur var fick jag inte brännmärken som alex och micke. Vickan, skicka filmerna till mig!
Sen när jag skulle g från stationen så började det såklart snöa. Hallå! Hade det inte blivit vår?!

Idag håll jag på att somna flera gånger i skolan för jag var skittrött. Men om man är trött blir allt (för det mesta) roligare. Sofia och jag rockar på "Oboy" och våran egna: choklad.
Pling pling ha en trevlig dag.



På söndag är det våffeldagen, då du vickan :)

Kommentarer
Sofia kommenterade:

haha OBOY-fredagar.. BARA! :D haha och chokelad måndag-fredag :P haha!!

CHOKLAAAAD!

2007-03-20 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0