sambeställa nån?

  image64 image65image63

Igentligen ska jag göra lite nytta och fixa saker till i morgon eftersom jag och Vickan åker till Stensund över midsommar (eftersom jag inte är hemma på ett tag kan ni förvänta er ett stort fett inlägg när jag är tillbaka). Jag får alltid panik när jag ska packa men nu är ingen hemma som kan hjälpa mig. Nån som vill komma över och hjälpa mig att packa? Skulle behöva det. Som sagt, istället för att göra saker som behövs så sitter jag här vid datorn och håller på att leta runt på Asos .. Någon som vill sambeställa? Fast inte riktigt nu, jag är pank...

Kommentarer
vickan kommenterade:

jag vill gärna sammbesälla! men inte riktigt än..jag kollar vad jag vill ha efter stensund för nu måste jag snart börja packa! den är liksom torsdag och jag maåste åka hemmifrån om ca 5 timmar! PANIIIIIIIIIIK!

2007-06-21 @ 08:48:04
URL: http://vallin.blogg.se
Elin kommenterade:

visst gör så ;)

2007-06-24 @ 13:10:35
URL: http://hemmahoselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0