Back Home

Kom hem igår från stensund där jag hade firat midsommar. Packningen var fortfarande fuktig från när vi kom dit. Det ösregnade då så vi fick stå under ett träd tills det hade slutat. Min kära kudde var blöt och jag fick sova utan den hela natten. På morgonen så vaknade jag och vickan vid kl. 04! Vi trodde klockan var mkt mera eftersom det var ljust ute och så.. Sen somnade jag om efter  en stund. När vi vaknade änkte vi gå och äta frukost men vi hittade inte vart vi skulle äta och när vi trodde att vi hade hittat så var det ingen där. Då gick vi tillbaka till tältet och åt kycklingsoppa till frukost. Sen var det midsommar firande på planen.
På kvällen gick vi till dansbanan för vi tänkte att dom kanske hade våfflor där men det hade dom inte, sorligt..
Sen vid 23 eller nått sånt så gick vi på discot som kollobarnen hade. Haha, inte precis den bästa discomusiken om man säger så.. sen satt vi och titta på nattspelen kl 01. Sen var vi jäkligt trötta så vi gick och la oss. näsa dag så skulle vi pcka ihop tältet och då regnade det ju såklart. hem färd och hejdå.
Okey det här var väl lite i korta drag men det finns så mycket att berätta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0