riks 007

Visst det kunde ha varit bättre väder i början av veckan men annars var det väl soligt och fint (haha gud vad kul och läsa om vädret...). Och det känns som vi levde på tortilini hela veckan men det gjorde vi ju nästan.
Spökvandringen var ju inte den bästa men faskien vad kul det var när pauline började springa, jag trodde jag flög efter henne. Så snabbt sprang hon, eller jag det är lite svårt att beskriva men haha ja...
Tvåa i staffet fast det var bara tre lag med.. Nästa år ska jag vara med på massor med saker, fast det säger jag varje år och det blir väl ändå inte så..
Tack Alex för att du knäckte min rygg, jäklar vad det knakade men det var jätte skönt.

(klicka för att se större bilder)
     
Om det är någon som söker en svart sovsäck med märket Bergcuven på fodralet så har jag den hemma hos mig.
Och Moas luftmadrass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0