presenthandling

Nu är jag hemma från stan med Vickan. Köpte presenter till hanna, kan ju faktiskt inte skriva det ifall hon tittar men jag tror inte att hon gördet. Men för att vara på den säkra sidan så skriver jag det i morrn efter att jag har varit hos henne. Och för hennes eget bästa så hoppar jag att hon bjuder mig på fika!
När Vickan och jag var på stan så kom jag på hur gärna jag vill sy någonting, jag åste fråga mamma om hon vill köpa tyg åt mig, jag betalar inte det själv eftersom det är dyrt och jag är halvpank ( om man nu kan vara det).

Kommentarer
vickan kommenterade:

skulle bara säga tack för rundan igår, men jag kan inte låta bli att tala om ett stavfel: jag åste fråga mamma om hon vill köpa typ åt mig. typ=tyg? ;) HIHI, HEJSVEJ! <3

2007-07-05 @ 10:57:43
URL: http://vallin.blogg.se
elin kommenterade:

haha okey, tack för den ;)

2007-07-06 @ 19:17:10
URL: http://hemmahoselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0