bye bye örebro

I morgon bär det av till motala. Blir borta i en vecka, ring om det är någonting. Hoppas att jag inte har glömt någonting, inte för att jag tror att jag kommer att använda dom tusentals kläder jag har med mig men i allafall.
Jag har följt Vickans och min egengjorda pack lista ( haha man kanske brukar ha egengjorda packlistor ?! ) och tror att jag har fått med mig allt.


Nyss skrek frida att det var Ugly Betty idag. Hallå har jag missat att det börjat igen eller!?! Någon säg om det har kommit nya avsnitt och det är dom som dom visar eller om det är repriser! 


elin badar ;)
bjuder på en liten sommar bild på mig själv eftersom det är sommar och
alla stackars människor kvar i Örebro kommer sakna mig så förbaskat mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0