hej skolan

Nu är skolan i gång igen och det är ju inte direkt nått jag har sett fram emot. Skulle gärna ta sommarlov typ sisodär en termin till.. Men det är skönt att det är sista året på gumaelius och sista året jag värkligen måste gå i skolan. Sen blir det gymnasium, men vilket program? Känns som om alla vet vad de vill gå förutom jag. Ge förslag, ge förslag!!


Nu har jag roat mej med att titta på bilder på bilddagboken och då hittade jag den HÄRA bilden som bara måste ses ( från paulines bilddagbok).

känner mig inte riktigt frisk ännu och paddling + tält på torsdag till fredag. Hur ska det här nu gå?

Jag tycker det är väldigt roligt att få kommentarer, idag hade jag fått 7 st (var av 3 var från mig själv, hehe)

Kommentarer
Vickan kommenterade:

jag vet inte heller vad jag ska gå!!

2007-08-23 @ 19:01:48
URL: http://www.vallin.blogg.se
elin kommenterade:

okey, då är vi 2

2007-08-24 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0