Danceoholic

Nu längtar jag något så otroligt mycket efter dansen och som tur är så börjar den på måndag! Både i skolan och på Knut. Jag märkte på idrotten hur mycket kondition jag hade tappat över sommaren och hur ont jag fick i knäna över att bara springa runt fotbollsplanen men det är väl bara för mig och börja träna snart så jag kommer i form tills på måndag (okej, jag har 3 dagar på mig hur nu det ska gå). Jag längtar hur mycket som hälst till att få hoppa ner i ett par dansskor och köra järnet av mig ; )
 
Och att dansen snart börjar firar vi med en liten discovideo... Enjoy
föressten nån som vet vad låten heter?

Kommentarer
Karin kommenterade:

skriva upp vad?

2007-08-23 @ 19:35:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Kelly kommenterade:

:-) Facebook är ett community, det är som Lunarstorm t.ex...fast man har endast kontakt med sina vänner..och det är endast dina vänner (om du vill) som kan se din profil och dina bilder du lägger upp m.m. Det e jätteskoj! kramis

2007-08-24 @ 10:32:52
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0