Mmmm.. Tvål i näsan

Det kliar och bränner i gommen/halsen. Idag när jag var på stan så var jag ju tvungen att lukta på en duschkräm eller tvål (kommer inte ihåg vad det var) och då råkade jag klämma på tuben så det kom upp tvål i näsan på mig (fråga inte hur jag lyckades). det började bränna och svida så jag var tvungen att snyta mig typ 100 gånger och nu har det gott över i näsan men det har gått ner till gommen. Jag gör aldig om det. Så från och med nu håller jag mig på avstånd från att luckta på duschkrämer..
Köpte mönster till mina danskläder (singel). Eller till linnet iallafall. Svårt att förklara men det blir nog bra. Och en rutig klänning från H&M.

Kommentarer
vickan kommenterade:

tvål i näsan..haha elin du är allt bra rolig du <3

2007-04-30 @ 08:57:26
URL: http://vallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0