en fyndig rubrik var det här

Nu ska jag byta prao för det var så tråkit och det fanns typ ingenting att göra på The Coffee. Aldrig att jag åker buss så tidigt igen! var typ dr en timma varje dag innan jag började. Och  nu har jag diskat så det räcker i typ 3 - 4 år, om änns det. Sen fick jag äta lunch själv, jag har skittråkit när jag äter själv måste ha någon att prata med.
Idag på lunchen kom jag på hur mycket jag saknar att åka tåg med trampolinisarna.
Det är alltid kul att åka tåg, speciellt när man skrattar. Skulle viljat följa med Vickan i helgen till uppsala men jag har inga pengar kvar. Jag vet ifan vart mina pengar tar vägen. Jag tycker inte att jag köper speciellt mycket.. Så det får bli att titta på poängjakten i helgen, nån som ska med?
Nu har jag hittat ett rött linne!! YES. Och så har jag lagt märke till att Hanna använder ordet mäktigt typ 78 gånger om dagen.

Hej kom och hjälp mig! jag kan inte komma på rubriker..


Kommentarer
viktoria kommenterade:

ja sa ju att du skulle sakna trampolinen ;) so let's start again =) haha ^^ jag kan vara din personliga tränare då :D ahahah ! vart ska du praoa nu då? :O :P

2007-04-19 @ 16:12:34
URL: http://vallin.blogg.se
Louisen kommenterade:

Synd att du inte kunde följa med hit! Det hade vart skoj! :o) Men ni kan ju komma hit en annan gång, ni är så välkomna. Och du får väl följa med på något så du får åka tåg då.. :P Puss!

2007-04-20 @ 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0