morgon igen

Jag måste sluta vakna så tidigt. Jag börjar ju inte för än 11 på morgonen. Och så går jag upp 6.45 ändå för att äta frukost. Jag bara orkar inte plocka fram själv.  Pratat med Hanna på morgonen på msn.
Inget simma i dag, men i morrn. Hannas mamma fyller ju 40, grattis. Så jag sak försöka ta mej dit enligt hanna. Men jag vet inte vart hon bor eftersom dem har flyttat. Men tydligen nära mig och det är ju bra!

lite av min och hannas konveration på msn.
Hanna - I miss you
Jag - me too. (Där kom jag och tänka på hur fånigt det vart. Jag saknade mej själv ?  I bland måste jag nog tänka innan jag skriver/pratar. Och det gäller ju inte BARA på msn)

nu är det bara 15 dagar kvar tills jag fyller, kommer ihåg när jag var typ 7 och gjorde en nedräkningskalender så jag kryssade för varje dag.

Om jag var en Superhjälte skulle jag:  Skulle jag göra typ 20 flickisar på raken i mataffären när jag går och handlar (såg på tv). Haha det skulle nog vara jävligt kul.
Vickan har ju berättat för mej hur hon och Karin tränade på flickisar (var det handvolt?) i hennes soffa för några år sedan.

Kommentarer
Vickan kommenterade:

Va? ..jag har fortfarande nedräkningar :) huhu ^^

2007-02-04 @ 18:09:49
URL: http://vallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0