jäkla snuva

".. and then the trucks came over the hill. "
 Varje år ska dom få oss att köpa cocacola till jul med den meningen och massa röda lastbilar med julslingor. Nej tack. Jag ersäter aldrig min kära julmust med cocacola. Det skule vara som ett luciatåg utan en lucia eller  en midsommar utan midsommarstång. Plus när jag har blivit förkyld/snuvig (som jag är nu) som nu går det aldrig bort! Sitter kvar typ till sommaren. Kul me dans i kväll, med hiphop guppen som vi ska dansa hips don´t lie med. Så ska vi typ träna på att gå ner i brygga. Eller som Sara säger; bakåtbrygga.. Nej så säger man inte. Jag är ju den ultimata svenskaexperten som vet allt. Så det så!



I måndags:
Jag och sara skyndar oss upp på stan för jag ska hinna köpa Fishermans Friend innan dansen
Jag stormar in på Pressbyron vid Wasacafét och skriker (eller iallafall prata väldigt högt):
HAR NI SÅNNA HÄRA HALSTABLETTER?
Sara hittar dom förstås på hyllan men där tittar ju inte jag. Jag vill ju inte ha sånna dära fjuttiga Läkerol. Dom är väl bara för mesiga folk? Och det är ju inte jag...

Kommentarer
Cornelia kommenterade:

hah, tack detsamma ;D

2006-12-01 @ 11:58:16
URL: http://absolutcornelia.blogg.se
Sara kommenterade:

Klart det heter bakåtbrygga ;) haha xD

2007-01-13 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0