Hanna-dag

Var hemma och tog det lungt på förmiddagen. Sen så bakade vi pepparkakor (julbak i november, ja vet). Hade inga formar så det vart att skära med kniv. Men goda vart dem. 
Sen så träffa jag Hanna halv 1 vid haga. Vi simmade 1 kilometer. Det var bra gjort för mej som blir trött efter typ 5 länder. Men nu simmade vi alltså 40 längder. Sen så var det ju så att det var några småbarn som satt i en typ borg av skummgummi och den åkte över till motionssimmet så Hanna puttade bort dem.
Då kom en tant fram (eller snarade simmade) och sa att Hanna var en sån välförstående mor.
Jaha, Hanna hade visst blivit mamma och är 14 år. Sen så var det ju hon Emma (tittade i hannas skolkatalog och såg vad hon hette) som hela tiden ville simma om alla.
Om man försökte simma om henne så tog hon i allt vad hon kunde för att man inte skulle lyckas typ.
Man kännner av att man inte har tränat på loovet. Som när på dansen då fick jag håll
efter typ 10 sek och så fick jag skit mycket träningsverk i armarna.
Åkte hem till hanna sen och åt lite tårta och tittade på kort. T.ex som när hanna hade plastpåsar på fötterna i stadsparken och vi hade sminkat oss till typ kladdiga tanter (?) med alice.  Men kul var det iallafall. Nu blir det varma mackor med ost.
Den här dagen får garanterat MVG av mej.

Om jag var superhjälte skulle jag: Simma typ 40 kilometer. Oj föressten det vart mycket 40 idag. Simmade på 40 min, 40 flaggor och så vidare. Simmade en längd på 40 sek. Kanske inte så bra men jag tog i allt vad jag kunde. haha

Kommentarer
amanda kommenterade:

Hahah! det låter kul:D

2006-11-11 @ 17:38:36
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0